Min första bok!

 
 

Fötternas bekännelse

”Det är med spänd förväntan vi nu ger oss ut på en liten pilgrimsvandring i mitt liv där både mörker och ljus, ont och gott får plats. Att vara en pilgrim är att vara på väg. Intresset för att pilgrimsvandra ökar och jag anar en växande längtan efter mening, eftertanke och ett lugnare tempo som lockar. Att få bli stilla och lyssna inåt blir till en hållbar livsstil mitt i det hektiska samhället. Fötternas bekännelse tar dig med på en resa kring familjen, politiken och kyrkan. Låt oss slå följe och samtala om livet!”

Boken tar dig med på en resa kring familjen, politiken och kyrkan.

unnamed

”Att vara människa är att vara på väg, inte från utan till något. Vi delar livsvillkoren och vissa får mer på sin lott än andra. Men var och en hamnar vi till slut inför sanningens ögonblick; vem är jag skapad till att vara? Vågar jag ta livet på allvar eller skämtar jag bort allt det allvarliga i rädsla att falla? Om jag inte vågar ta tag i mig själv och bestämma ut riktningen kommer någon annan bara fösa runt mig som kappan i vinden. Om inte jag bestämmer vem jag vill vara placeras jag i fack av någon annan. Nu är din och min tid att våga vara sanna mot oss själva och vår längtan. Vem vill jag vara? Vem vill du vara? Låt oss vandra tillsammans!”

 

 

Här kan du beställa boken:

http://www.solentro.se/publish/andersson-annika/fötternas-bekännelse

http://www.adlibris.com/se/sok?q=f%C3%B6tternas+bek%C3%A4nnelse

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?ac_used=no&search_word=f%F6tternas+bek%E4nnelse

Du kan också beställa via din lokala bokhandlare!

Kommentera här: